آریزو۶ یکی از خودروهایی است که توسط شرکت مدیران خودرو وارد کشور شده و کارهای رسانهای زیادی برای این خودرو در کشورمان انجام شد که از جمله آن تورهایی بود که برای این خودرو در نظر گرفته شد که به صورت پیشاپیش و با وضعیت فعلی بازار خودرو به وضوح مشخص بود که مشتریان بدون توجه به نتایج این تست اقدام به خرید و پیش خرید این خودرو خواهند کرد.
به گزارش چرخان، چندی پیش بود که آریزو۶ در تهران به صورت رسمی رونمایی شد و توسط مسئولین شرکت مدیران خودرو شریک تجاری شرکت چری در ایران به اهالی رسانه معرفی شد که به نظر میرسید در نبود بسیاری از خودروهای با کیفیت دنیا این خودرو به اندک امیدی در بین مردم و اهالی بازار تبدیل خواهد شد که مورد توجه آنها قرار گرفته و مشتریان زیادی خواهد داشت.
مدیران خودرو طبق روال معمول ورود خودروهای جدیدش ابتدا در کارشوها اقدام به رونمایی از آریزو۶ کرد که ابتدا در مشهد مقدس این اقدام انجام شد و سپس به ارگ تهران آمد و واکنشهای زیادی را نسبت به محصول جدیدش شاهد بود طبق خبرهای واصله این خودرو به کارشوهای دیگری از شهرهای شیراز و اصفهان و کیش نیز خواهد رفت تا پروسه رونمایی از این محصول و معرفی آن به مشتریان مختلف از سرتاسر کشور انجام شود.
این اقدامات مدیران خودرو در حالی انجام میشود که شرکتهای دیگر به شدت با مشکلات فراوان دست و پنجه نرم میکنند و این شرکتها که قبل از این با فروش بسیار پایین محصولاتش روبرو بود و به تازگی توانسته طعم پیش فروشهای بلندمدت را بچشد و بسیاری از محصولاتش را با موعد ۹۰ روزه به مشتریان بفروشد در حال قدرت نمایی است. چندی پیش نیز خبر فروش پایینتر از قیمت کارخانه تیگو۷ این شرکت باعث شده روابط عمومی مدیران خودرو نسبت به آن واکنش نشان داده و به طور کلی آن را تکذیب کند که مشاهدات مردم و اهالی رسانه از بازار خلاف این موضوع را ثابت میکرد.

یکی از نکات عجیب گزارشهای منتشر شده از آریزو۶ این است که گفته میشود مشتریان حاضر در کارشوهای مدیران خودرو این خودرو را با خودروهای فرانسوی اشتباه گرفتهاند که البته به نظر میرسد بیش از آنکه یک اتفاق طبیعی باشد بزرگنمایی عجیبی است که برای داغ کردن جذابیتهای این خودرو انجام میشود.
بازار در انتظار آریزو۶ چینی؛ آیا مشتریان راضی خواهند شد؟
منبع
شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید