5 روش برای مقابله و کاهش استرس مدیران

۵ روش برای مقابله و کاهش استرس مدیران

یک فروشنده پنیر و یک کارآفرین فناوری ممکن است وجوه مشترک زیادی نداشته باشند، اما مطمئنا هر دوی آن‌ها در یک نقطه دارای تشابه هستند و آن قرار گرفتن تحت تنش‌های مختلف موجود در کارشان است. طبق تحقیقات به عمل آمده در سال ۲۰۱۷، ۴۱ درصد از پاسخ دهندگان، کسب و کار خود را به عنوان منبع اصلی استرس عنوان می‌کنند. در این مقاله به بررسی علل استرس مدیران پرداخته و راههای مقابله و کاهش آن را معرفی می کنیم.

 در حالی که اغلب، کار باید توام با عشق باشد، اما اضطراب از دست رفتن سرمایه تان در حین انجام سرمایه گذاری می‌تواند بر رسیدگی به امور مالی، حفظ روابط و حتی بزرگ کردن فرزندان‌تان تاثیر بگذارد و قطعا مانع از موفقیت شما خواهد شد.

کاهش استرس با طب سوزنی

اغلب کارآفرینان هنگامی که در حال تلاش هستند، مراقبت از خود و سایر موارد مهم را نادیده می‌گیرند. شما ممکن است خودتان متوجه نباشید که در حال از پای در آمدن هستید و این می‌تواند پیامدهای طولانی مدت بی شماری برای شما به همراه داشته باشد. به عنوان یک کارآفرین برای کاهش استرس موجود در حرفه‌تان به چهار موردی که در زیر بدان‌ها اشاره می‌شود توجه نمایید.

هنگامی که استرس مربوط به کار زیاد می‌شود، وقت آن رسیده است که قدم بزنید و روحیه خود را بالا ببرید. برای اجرای یک کسب و کار موفق لازم است که بر امور خود مسلط باشید. هر روز به خصوص صبح‌ها ، قبل از اینکه برنامه خود را آغاز کنید وقت اندکی را به خودتان تخصیص دهید. این کار به شما احساس سرزنده‌تر بودن می‌دهد و نه تنها سبب پیشرفت شخصی تان خواهد شد بلکه روابط‌تان را نیز تقویت خواهد کرد.

همانطور که استفان کوی در کتاب خود «۷ عادت افراد بسیار موفق» عنوان می‌کند، اگر می‌خواهید درختان بیشتری را قطع کنید و در بلندمدت بهره وری خود را افزایش دهید، باید “تبر خود را تیز کرده باشید. با انجام برخی فعالیت‌های ساده روزانه ، می‌توانید در تمام روز سرزنده و شاداب باشید.

  1. دریافت کمک مجازی

با وجود میلیونها کار کوچک که می‌تواند تمام ساعات یک روز کارآفرین را از بین ببرد، یک راه ساده و آسان برای کاهش استرس، برون سپاری برخی از وظایف است.

از یک دستیار مجازی استفاده کنید تا وقت قرارهای ملاقات شما را تنظیم کرده و بسیاری دیگر از کارهایتان را انجام دهد. شما می‌توانید از یک نرم افزار هوش مصنوعی برای پاسخ به ایمیل و یا تنظیم قرار ملاقات‌ها و جلسات‌تان کمک بگیرید.

  1. ورزش

تحرک داشتن – به طوری که ضربان قلبتان بالا برود – کمک می‌کند تا تنش روحی شما کمتر شود و باعث افزایش انتشار اندورفین خواهد شد. اگر فعالیت‌های فیزیکی را انتخاب کنید که از آنها لذت می‌برید، احتمال بیشتری وجود دارد که استرس‌تان کاهش یابد.

۱۰ روش برای کم کردن استرس در مردان

من دوست دارم آخر هفته‌ها با سگم، فینلی بدوم، یا اندکی با وزنه‌های سنگین تمرین کنم. انجام چنین تمرین‌هایی در زندگی روزمره خسته کننده ما، سبب تقویت روحیه مان برای ادامه کار خواهد شد.علاوه بر داشتن مزایای کاملا مشخصی برای سلامتی، سوزاندن کالری اضافی به شما کمک می‌کند تا بهتر ،با خشم و استرس‌تان برخورد کنید.

محققان دریافتند که تمرین، سبب بیرون راندن احساسات منفی خواهد شد، به همین دلیل است که مردم فعال کمتر دچار احساساتی نظیر خشم و یا ناامیدی مرتبط با کار می‌شوند.

منبع




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *