۶ حرکت ورزشی دو نفره برای روز ولنتاین

بیشتر افراد روز عشاق (ولنتاین) را با خوردن شکلات، دیدن فیلم و صرف شام دو نفره به پایان می‌رسانند. شما با چه روش‌هایی عشقتان را غافلگیر می‌کنید؟ اگر قصد جذابیت و تنوع بیشتر در محفل دونفره با شریک زندگی‌تان را دارید و می‌خواهید رابطه جنسی‌تان عمیق‌تر شود، حتما از تمرینات پیشنهادی ما استفاده کنید. در این مقاله به آموزش ۶ حرکت ورزشی دو نفره خواهیم پرداخت.

برای انجام این تمرینات عاشقانه، به یک حوله، باند کشی و یک توپ نیاز خواهید داشت تا ولنتاین امسال را فوق‌العاده استثنایی و خاص برگزار کنید.

نکته مهم: هر لحظه، لبخند و نگاه‌های عاشقانه را چاشنیِ این حرکات کنید.

حرکت اسکوات عاشقانه

در مقابل همسرتان بایستید و دست‌ها و پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید. ساعد دست همسر خود را گرفته و هم‌زمان با عمل بازدم هر دو، حرکت اسکوات را انجام دهید و تا جایی پایین بیایید که ران‌های‌تان موازی با زمین شوند. سه ثانیه در همین وضعیت مانده و سپس به‌آرامی به حالت آغازین حرکت بازگردید. ۸ تا ۱۲ بار این حرکت را تکرار کنید. اگر شما نسبت به شریک زندگی‌تان قوی‌تر هستید، می‌توانید اسکوات تک‌پا را انجام دهید.

مطلب مرتبط: چطور با وجود کمبود وقت به ورزش کردن بپردازیم؟

حرکت عاشقانه دویدن با کش

کش بدنسازی را دور لگن محبوب خود بپیچید (اگر می‌خواهید آسیبی نرسانید، بهترین کار استفاده از حوله زیر کش است) و هم‌زمان با جلو رفتن همسرتان، خودتان نیز به سمت عقب بروید یا می‌توانید در جای خود ثابت بایستید. ۳۰ ثانیه در همین حالت مانده و سپس جایتان را باهم عوض کنید (این حرکت، تمرین خوبی است که بعداً در بحث‌ها، مانعِ رفتن عشقتان شوید!).

امتیازات عشقولانه: این تمرین باعث قوی‌ترکردن عضلات پاهای‌تان شده و احساس اعتماد عمیقی نیز بین شما و عشقتان ایجاد خواهد کرد.

حرکت پلانک و تمرین رسیدنِ عشاق به‌هم

به سمت پهلو، روبه‌روی هم دراز کشیده و در حالی‌که عضلات شکمتان را منقبض کرده‌اید در وضعیتِ حرکت پلانک روی دست‌ها قرار بگیرید. با حفظ وضعیت پلانک، هر دو نفر، دست راست خود را بالا آورده و کف دست‌های‌تان را به‌هم بزنید. حالا دست‌ها را پایین برده و این بار با دست مخالف (دست چپ) همین حرکت را تکرار کنید. ۳۰ ثانیه در وضعیتِ حرکت پلانک بمانید و سپس به حالت شروع حرکت بازگردید.

امتیازات عشقولانه: این تمرین به نوعی رقابت دوستانه و سالم محسوب می‌شود. با انجام حرکت پلانک درست در مقابل یکدیگر، همسرتان را به چالش خواهید کشید که چه کسی بیش از دیگری می‌تواند در وضعیت پلانک بماند. همچنین انجام این حرکت، هم‌زمان باعث تقویت هسته بدن شما نیز خواهد شد.

حرکت جهش عشاق

حوله یا کشی را روی زمین قرار داده و روبه‌روی همسرتان در یک سمت حوله بایستید؛ سپس دو نفری شروع به پریدن از طرفی به طرف دیگر حوله کنید. سعی کنید پرش‌های‌تان را به نحوی تنظیم کنید که هم‌زمان باهم به یک سمت حوله بپرید. سه بار این حرکت را تکرار کرده و بعد از هر ست، ۱۵ ثانیه ریکاوری داشته باشید. برای چالشی‌کردن حرکت، ۵ ثانیه روی یک پا ایستاده و سپس به سمت دیگر حوله بپرید.

حرکت عاشقانه وی با پرتاب توپ

روبه‌روی یکدیگر بنشینید و زانوهای‌تان را خم کنید و انگشتان پاها را به یکدیگر بچسبانید. توپ مدیسن بال (یا بسکتبال یا هر توپ دیگری که در دسترس دارید) را به سینه خود بچسبانید؛ سپس کمی کمرتان را خم کنید تا عضلات شکمتان در حین انجام حرکت درگیر شود. در همین وضعیت بدنی ثابت مانده و سعی کنید توپ را برای یکدیگر پرتاب کرده و سپس دریافت کنید (۳۰ تا ۶۰ ثانیه تمرین ورزشی را باهم تکرار کنید). بعد از این زمان، ۱۵ ثانیه صبر کرده و دو یا سه بار این تمرین را تکرار کنید.

حرکت کششیِ درخت عشاق

پهلوبه‌پهلوی یکدیگر ایستاده و دست خود را دور کمر همسرتان بیندازید؛ سپس پای مخالف را خم کرده و به حالت درخت (تمرین یوگا) بایستید. برای حفظ تعادل، کف پای خم‌شده را به داخل رانِ پای دیگر خود بچسبانید.

نکته مهم: هیچ‌گاه پای خود را دقیقاً روی زانو قرار ندهید. محل قرارگیری آن باید بالاتر یا پایین‌تر از زانو باشد. می‌توانید به جای اینکه یکی از دستانتان را به کمرتان تکیه دهید، دستتان را بالای سر برده و انگشتانتان را به انگشتان دست همسرتان برسانید. به میزان ۵ دم و بازدم در همین حالت مانده و سپس جهت خود را تغیر دهید و با پای دیگر، حرکت درخت را تکرار کنید.

همچنین بخوانید:

آیا با وزن زیاد هم می‌توان ورزش کرد؟

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *