هزار و یک مشکل برای بلیت‌فروشی پرسپولیس- السد


حالا بزرگترین دغدغه عده زیادی از هواداران پرسپولیس از غلبه بر السد، به خرید بلیت بازی نیمه نهایی تغییر یافته است!

ورزش سه: پرسپولیسی ها از حدود یک ماه قبل سامانه ای را برای فروش الکترونیکی بلیت بازی هایشان برگزیده اند و بلیت چند مسابقه را هم به این شکل فروخته اند اما حالا مشکلات فراوانی از نحوه کار این سامانه گزارش شده و میزان نارضایتی در بین هواداران پرسپولیس بسیار بالا رفته است.

از ساعت ۹ صبح امروز «گیشه سه» اقدام به فروش بلیت های این بازی کرد اما در کمال تعجب ۶ دقیقه بعد تمام بلیت ها به زعم این سامانه فروخته شدند اما این در حالی بود که بسیاری از هواداران پرسپولیس هنوز خواب بودند و اقدام به این کار نکرده بودند، عده زیادی منتظر سپری شدن هجمه اولیه برای خرید بودند و بخشی از آن دسته که برای خرید به این سایت مراجعه کرده بودند هم موفق به این کار نشدند! در این باره گفته می شود که ابتدا فقط بلیت های سکوهای غرب و شرق به فروش رفتند.

سپس پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای این چنین گفت: «طبق آخرین آماری که داشتیم به محض بازشدن سایت برای فروش بلیت ها ۱۲ هزار نفر برای خرید بلیت جایگاه هجوم آوردند.» به عبارتی طبق این صحبت ها اگر قرار به فروش بخش جایگاه و روبروی جایگاه بوده باشد، تمام متقاضیان (۱۲ هزار نفر به گفته باشگاه پرسپولیس) باید می توانستند بلیت بخرند، حتی با وجود کسر ۵۰۰ صندلی سهمیه ای اف سی.

پس از آن سامانه از کار افتاد و بلیت فروشی برای ساعاتی متوقف شد تا این که از حوالی ظهر «گیشه سه» فروش بلیت طبقه دوم و پشت دروازه را در دستور کار قرار داد. لحظه به لحظه درصد بلیت های فروخته شده افزایش یافتند تا این که حدودساعت ۵-۶ تمام بلیت ها فروخته شدند و به عبارت دیگر بلیت فروشی متوقف شد.

در همین حال و از ساعات ابتدایی ظهر شنبه بخشی از دسته اقلیتی که موفق به خرید بلیت شده بودند، در سایت های مختلف و همچنین شبکه های اجتماعی بلیت های خود را باقیمت نجومی عرضه کرده اند که در این بازار سیاه مجازی قیمت بلیت به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم رسیده است!

این در حالی است که به صورت دقیق مشخص نیست گران ترین معامله انجام شده در بازار سیاه چه مقدار است اما گزارش های غیررسمی نشان می دهد برخی برای خرید بلیت های جایگاه تا ۷۵۰ هزار تومان هم داوطلب بوده اند!

یکی از مشکلاتی که کاربران مختلف شبکه های اجتماعی در این باره گزارش کرده اند، مشکل عدم نمایش کد رهگیری علی رغم کسر هزینه و نهایی کردن خرید است! خیلی ها می گویند از سامانه بلیت خریده و هزینه را هم پرداخته اند اما برایشان بعدا پیغام آمده که خرید بلیت ثبت نشده و مشخص نیست آیا این هزینه به حسابشان بازخواهد گشت یا خیر.

در وضعیتی که سامانه فروش بلیت عدد صفر را در تمام جایگاه ها نشان می دهد، حمیدرضا گرشاسبی درمصاحبه ای عنوان کرد: هواداران پرسپولیس یکبار دیگر عظمت و بزرگی خود را نشان دادند تا جاییکه نود دقیقه بعد از باز شدن سایت فروش بلیط ۲۵۰ هزار هوادار برای خرید مراجعه کردند که همین باعث خلل در سایت شد که خوشبختانه بعد از برطرف شدن مشکل، همه بلیط ها به جز ۹ هزار قطعه بلیط در طبقه دوم فروش رفته است.

حالا احساس مشترک عده کثیری از هواداران پرسپولیس ابهام در نحوه خرید است و همچنین باتوجه به تناقض در صحبت های مسئولان باشگاه و سامانه فروش بلیت، نوعی بی اعتمادی هم در بین آن ها موج می زند. کسی نمی داند آیا بلیت خریده یا خیر؟ و نمی داند آیا می تواند روز سه شنبه بدون بلیت راهی ورزشگاه شده و بلیت بخرند یا خیر؟

همچنین نکته دیگری که اعتراض هواداران را به همراه داشته، عدم وجود حق انتخاب جایگاه مورد علاقه است. یعنی اگر ۵ دوست بخواهند جداگانه بلیت بخرند، تضمینی وجود ندارد که بتوانند در جایگاه مورد علاقه شان و با هم مستقر شوند، در واقع هرکسی که زودتر برود، میتواند در جای بهتری از جایگاهی که بلیت خریده بنشیند!




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *