Twin Mirror

Twin Mirror المان‌های گشت زنی و ماموریت‌های جانبی خواهد داشت

مدت زمان طولانی نیست که استودیوی دونتناد (Dontnod) عنوان Twin Mirror را معرفی کرده است. این عنوان یک بازی ماجراجویانه چند قسمتی است که از هر نظر جالب و باحال به نظر می‌رسد و شبیه به هیچ یک از کارهایی که دونتناد تا به حال کرده، نیست. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی که بسیار جالب است (این بازی ویژگی‌های جالب زیادی دارد) محل اتفاق افتادن آن است که شهری است به اسم Basswood.  با روژان در ادامه همراه شوید.

 

شهر Basswood یک گزینه بسیار مناسب و عالی برای داستان سورئال و داستان سرایی بی نظیری است که به نظر می‌رسد این بازی به دنبالش است. اما این شهر فقط جنبه تزئینی در این بازی ندارد و به هیچ وجه یک گزینه به درد نخور نیست و قرار است به خوبی از ویژگی‌های جذاب آن استفاده شود. تهیه کننده بخش نویسندگی و داستان سرایی این بازی یعنی هلن آنری (Hélène Henry) به همراه یکی از نویسندگان آن به اسم متیو ریتر (Matthew Ritter) در مورد این که چگونه بازی‌بازان قادر هستند در حین انجام بازی به گشت و گذار در محیط بازی بپردازند صحبت کرد. نباید انتظار داشت که این بازی یک عنوان جهان آزاد، سند باکس یا چیزی شبیه به آن باشد اما لحظاتی در این بازی وجود دارد که شما را قادر می‌کند که در محیط بازی به گشت و گذار بپردازید. شاید از این نظر کمی مانند بازی Life is Strange به نظر برسد. هلن آنری در این زمینه گفت:

در برخی از مراحل امکان این را دارید که در شهر جست و جو کنید و با اهالی آن محله و ساکنین آن گفت و گو کنید.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود:

این بازی هنوز جهان آزاد نیست. این فقط فرصتی برای جست و جو در روابط است تا کسانی را ببینید که برای مدتی طولانی ندیده‌اید. گاهی اوقات اگر تصمیم بگیرید، می‌توانید روی زندگی آن‌ها تاثیر گذار باشید.

آنری در ادامه این طور ادامه داد که:

همچنین اگر دوست داشته باشید و بخواهید، می‌توانید تصمیم بگیرید که تنها باشید. می‌توانید به سمت هر کاری که می‌خواهید انجام دهید حرکت کنید و درست همان کاری را انجام دهید که دوست دارید.

این واقعا به خود بازی‌باز بستگی دارد که چقدر در شهر جست و جو کند و به سمت افرادی بازگردد که Sam به واسطه گذشته خود آن‌ها را می‌شناسد.

در حقیقت تعدادی مرحله فرعی هم در این بازی وجود خواهد داشت که طبق چیزی که توسعه دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند، با داستان ماموریت‌های اصلی در می‌آمیزد تا یک روایت داستانی بزرگ ارایه دهد. متیو ریتر در این زمینه گفت:

این مراحل فرعی می‌توانند [به داستان اصلی] متصل شوند و روی بازی به عنوان یک داستان سرایی عظیم‌تر تاثیر گذاری داشته باشد.

ریتر در ادامه صحبت‌هایش افزود:

کار بزرگی است که سعی کنید داستانی روایت کنید که در آن شهر، شخصیت منحصر به فرد خودش را داشته باشد. خوشبختانه در تلاش هستیم که در گوشه‌ای از شهر که در حال جست و جوی آن هستید، آن را بخشی اصلی از بازی به حساب بیاوریم.

سپس آنری اضافه کرد که:

این برای ما بسیار مهم بود که [این شهر] صمیمی باقی بماند. این یک شهر عظیم که هزاران نفر در آن زندگی کنند نیست، این شهر به آن بزرگی نیست.

عنوان Twin Mirror شامل ۳ قسمت خواهد بود که قسمت اول آن هم اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. همچنین اگر چه هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما ساخت نسخه نینتندو سوییچ این بازی هم زیاد دور از انتظار نیست.

منبع




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *