Volvo

ولوو برای فورش محصولاتش از هدست هلولنز استفاده می‌کند

کمپانی ولوو برای افزایش فروش اتومبیل های خوددست به دامن هدست واقعیت مجازی هلولنز مایکروسافت شده است. از این به بعد مشتریان این شرکت می‌توانند اجزای خودرو را بصورت مجازی و با جزئیات مشاهده کرده و سپس خرید کنند.

این شرکت سوئی تصمیم دارد با همکاری مایکروسافت اتاق هایی ایجاد کند که در آن مشتریان بتوانند با هدست های مایکروسافت ویژگی ها، رنگ ها و قابلیت های مختلف خودروی مورد علاقه خود را ببینند. ولوو این طرح جدید آغاز کرده تا مشتریان بتوانند تجربه بهتری از خرید خودرو داشته باشند و از طرفی امیدوار است که فروش محصولاتش بیشتر از قبل شود. البته این شرکت سوئدی سال گذشته نیز اپلیکیشنی توسعه داده بود که مشتریان می توانستند از طریق هدست کاربورد گوگل قسمت های مختلف اتومبیل XC90 را مشاهد کنند.

منبع




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *